Vaknade precis...

Och njuter av en tidig morgon... Eller? Snarare så att jag bara vill sova, sova och sova lite till känner verkligen inte för att gå upp. Men solen skiner i alla fall utanför vilket är ett ganska stort plus. Dock har jag sånn beslutsångest, vet inte om jag ska åka in till Stan ikväll för att gå på den där festen, igår var jag riktigt pepp men idag känner jag inte alls för det. Tror jag stannar här nere istället, men samtidigt skulle det vara så sjukt kul så jag får väll helt enkelt bestämma mig senare idag! /xx







här är dom väldigt försenade bilderna från staggjakten, själva tävlingen förra torsdagen har inga bilder från senare på kvällen/natten tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0