Freedoms just another word for nothing left to lose

Jag har alltid velat göra mycket med mitt liv, i mitt huvud har jag tusentals planer på hur jag ska resa efter gymnasiet. Allt jag ska se och allt jag ska göra och framför allt hur underbart det kommer vara! Man skulle kunna säga att resa är en utav mina största drömmar, visst vill jag mer än allt på jorden jobba med musik och mode men framför det finns en sak... Och det är att resa! Vi har alltid rest mycket ända sen jag var bara några månader så det har kommit automatiskt att jag älskar det så mycket. Sen vill jag så otroligt gärna ha ett underbart hus eller en lägenhet någonstans också, helst av allt i NY!
xx

Kommentarer
Postat av: hanna

åh, tänk att ha ett sånt DÄR hem!

2011-03-10 @ 09:00:37
URL: http://hanna_sofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0