New Zealand!!

Just nu vill jag verkligen åka iväg, jag har kollat på olika resor där man studerar utomlands i ett halvår eller ett år. Det ända som stoppar mig är det faktum att jag måste läsa om här hemma när jag kommer tillbaka och då måste jag stanna kvar längre i Sverige efter det att jag har rest. Allra mest skulle jag vilja åka till Nya Zealand, Californien eller Australien! Är det någon utav er som har studerat utomlands eller skulle vilja göra det? xx


För underbart! Jag är så rastlös att det kryper i hela kroppen nu när jag är på samma plats hela tiden..

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Men finns det inte kurser eller utbildningar som räknas i Sverige då?

2011-03-13 @ 14:12:41
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Josefine

Skulle verkligen vara grymt :) Men som du säger.. jobbigt att behöva gå om det året sen!

2011-03-15 @ 19:15:38
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0